Dla najlepszego działania zawieszenia tylnego systemu PDS ( Position Sensitive Damping - tłumienie zależne od ugięcia) istotne jest zastosowanie sprężyny PROGRESYWNEJ, miękkiej na początku skoku ( zawieszenie czułe na drobne nierówności) i sztywnej w końcu skoku (zawieszenie nie dobija). Załączony wykres pochodzi ze strony RaceTech. Sztywność spreżyny dobiera się do głównie ciężaru kierowcy i rodzaju użytkowania motocykla, zadzwoń jeśli masz wątpliwości, pomożemy dobrać.
Sztywność jak w opisie, zdjęcie losowej sprężyny.
Oryginalny produkt firmy WP RaceTech, według producenta sprężyna ma lepszą ( bardziej zbliżona do link) charakterystykę sztywności dzięki odpowiedniemu "stopniowaniu" skloku spreżyny.
Spreżyna pasuje do wszystkich modeli KTM z systemem PDS po roku 2017. Modele EXC, EXC-F, XC-W.
Niektóre oferowane sprężyny mogą nosić ślady montażu w motocyklu dla testowania ugieć ( sagu ).
OFEROWANA SPREŻYNA JEST UŻYWANA! POZOSTAŁE PO PRACACH TUNINGOWYCH Z KLIENTEM. NIE MA TO ZNACZENIA DLA JEJ DZIAŁANIA, JEDYNIE DLA ESTETYKI.